Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Saturday, November 19, 2011

Ihtifal Lil Athfal

Bismillahirrahmannirrahim

Alhamdulillah, saya telah menyertai satu program yang bernama Ihtifal Lil Athfal di Masjid Besi, Putrajaya. Memang terasa letihnya sebab program ini tamat selepas Maghrib.



Namun begitu, keletihan saya terbalas apabila saya mendapat tempat ketiga dalam pertandingan Hafazan. Alhamdulillah. Berkat sokongan kawan-kawan, guru-guru, dan ibu bapa yang turut sama-sama menyaksikan anak-anak mereka berlawan...


Inilah hadiah yang saya terima.

Alhamdulillah! Tahniah juga buat kawan-kawan saya yang lain.

Rahman Sarbini (Tempat kedua Tilawah Lelaki Peringkat Menengah)
Adam Shah Shahidan (Tempat ketiga Tilawah Lelaki Peringkat Menengah)
Nur Farah Liyana (Juara Tilawah Perempuan Peringkat Menengah)
Amin Al-Hadi (Juara Hafazan Lelaki Peringkat Menengah)
Amirun Raha (Tempat kedua Hafazan Lelaki Peringkat Menengah)
Amin Al-Hadi (Juara Khat)

No comments: