Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Tuesday, December 16, 2014

1,2,3... Say Cheese! by Adilah Zulkiffli

Bismillahirrahmannirrahim...


Tada!

Buat pembaca blog yang saya hormati, saya mempersembahkan karya sulung saya iaitu 1,2,3... Say Cheese! setelah lama menyepi dari menulis blog ini.

Alhamdulillah, dalam tempoh dua tahun juga perjuangan saya bersama 1,2,3... Say Cheese! ni. Pahit manis dan jatuh bangun saya merasai. Ini hasilnya. Saya masih mampu tersenyum ceria walaupun ada ketakutan sebenarnya, namun saya masih berani untuk mencuba dan menongkah arus.

Harga novel ni RM13 di bawah terbitan Galeri Ilmu Sdn. Bhd yang menerbitkan Majalah Asuh, Majalah Anis, Majalah Gen-Q, dan sebagainya.

Untuk sebarang order bersama cik penulis ni, saya masih tak buka sebarang order.

Boleh beli melalui laman web Galeri Ilmu :- http://www.galeriilmu.com/belian-majalah/product/631-1-2-3-say-cheese

atau 

Instagram: @gengbukukreatif dan @nd_uk

P/S: Awal-awal saya minta maaf sekiranya novel saya tak menarik dan hambar. Saya hanya menulis sekadar untuk berkongsi dan melontarkan idea apa yang saya rasa.

3 comments:

LYAfrina said...

waaa.. hebatnya..
ada novel sendri..alhamdulillah..

takpelah..utk permulaan..insyallah lepas ni pasti lebih baik kan..

Unknown said...

Wow, great novel,finished read it, inspired me a lot,, btw sy Pon student CFS iium batch 14/15...hehe

Bintu Qist said...

Alhamdulillah. Terima kasih kerana sudi baca. Saya sangat hargai. Maaf lambat balas. Jarang buka blog. :)