Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Saturday, December 24, 2011

Aqsa Syarif Teens + Graduation Day

Bismillahirrahmannirrahim.

Saya telah terlibat tiga aktiviti dalam satu hari. Sepatutnya, aktiviti pertama saya untuk pergi ke tuisyen tetapi memandangkan program anjuran Aqsa Syarif masih tidak membuat apa-apa persediaan lagi dan bermula pada pukul 2.30 petang, saya tidak jadi pergi ke tuisyen.

Memandangkan AJK Aqsa Syarif Teens yang lain masih tidak datang lagi, jadi saya usahakan sendiri untuk kemas tempat yang disediakan. Letih memang letih tetapi alhamdulillah, program berjalan dengan lancar walaupun terlewat dari waktu yang sepatutnya.

Peserta perempuan

 Peserta lelaki

 Abang Faiz yang menjadi pengacara majlis untuk Program Aqsa Syarif Teens ini.

Apabila anak-anak buah saya sedang buat pembentangan, abang saya datang dan dia bawa pergi Graduation Day kakak saya pula. Sedih juga apabila saya tidak dapat menyertai untuk majlis penutup. Memang saya terkejar-kejar sebenarnya. Letih ada, pening pun ada.

Usai Maghrib, saya menuju untuk Hari Graduasi kakak saya di Hotel De' Palma.

 Kebosanan melanda.


Bersama kakak saya (Graduan 2011)

No comments: