Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Sunday, December 11, 2011

Jalan-Jalan

Bismillahirrahmannirrahim

Saya berpeluang untuk menyertai usrah di Taman Tasik Titiwangsa yang disertai juga oleh kawan-kawan Maahad Al-Manar. Sudah beberapa bulan saya tidak berjumpa dengan mereka. Memang saya rindukan mereka.



Selepas tamat usrah, saya, kakak saya, dan dua orang kawan saya pergi kedai binatang. Pelbagai binatang yang ana jumpa. Comel pula semuanya!

Sugar glider atau tupai terbang

 Err... Saya sendiri tidak tahu binatang apakah ini tetapi saya suka apabila lihat binatang ini bersalam dengan manusia.

 Arnab ini saya lihat seperti cotton candy pula. Geram dengan bulunya yang sangat gebu.

 Ini arnab atau wonderpet? Saya sendiri pun tidak pasti.

 Kalau dalam sangkar ini, penuh dengan binatang 'wonderpet' tetapi binatang yang sedang diusap iaitu arnab.

Panorama indah. Subhanallah!

No comments: