Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Thursday, April 19, 2012

Genap Setahun di Sekolah Menengah Setiabudi

Bismillahirrahmannirrahim



Alhamdulillah, secara rasminya hari ini genap setahun saya bersekolah di Sekolah Menengah Setiabudi. Segala suka duka tersimpan di sini.

Saya juga merupakan bekas pelajar Sekolah Rendah Setiabudi yang telah berpindah sekolah di Kelantan dan saya datang kembali untuk bersekolah di sini.

Pada mulanya, agak sukar untuk saya berada di sini untuk menyesuaikan diri dan mengalami kejutan budaya tetapi sekarang, alhamdulillah saya berjaya mengatasi dan gembira berada di sini.

Walaupun sekolah saya ini bukanlah sekolah agama tetapi alhamdulillah, ada juga persamaannya.

Semoga Allah memberkati seluruh warga Sekolah Menengah Setiabudi. Semoga Allah redha :)

No comments: