Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Monday, April 30, 2012

Preparation IBF 4 tomorrow

 Bismillahirrahmannirrahim.

Alhamdulillah, sempena hari pekerja esok, saya akan pergi ke PWTC untuk Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur.

Saya telah buat persediaan senarai buku yang hendak dibeli.



Juga, saya tidak lupa hadiah buat penulis remaja kesayangan saya iaitu Kak Ain Maisarah. Hadiah ini bersempena dengan kejayaannya dalam dunia penulisan. Sejujurnya, sudah empat tahun (termasuk tahun ini), saya telah memberi beliau sebanyak empat buah hadiah tetapi bagi saya, inilah hadiah yang paling istimewa. Saya harap beliau amat menyukainya dan dapat membantunya dalam memajukan dunia penulisan. Insya-Allah.


Selain itu, saya juga mahu jumpa penulis islamik kegemaran saya iaitu Kak Fatimah Syarha atau lebih dikenali sebagai Kak Ha. Insya-Allah, novel terbarunya kompilasi bersama suaminya, Dr Farhan Hadi akan dilancarkan pada keeoskan harinya yang dterbitkan oleh Galeri Ilmu Sdn. Bhd yang bertajuk...


1 comment:

ireminisces said...

Asalamu alaikum
Very colourful blog
Feel free to add "I Love Islam" badge to your website. Just copy and past code from my blog simples.