Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Thursday, December 27, 2012

Majlis Penutup Kem Tahfiz

Bismillahirrahmannirrahim.

Pada 21 Disember hari itu, berakhir sudah kem tahfiz. Bermakna, sudah dua minggu saya menabur bakti di situ. Di atas kelewatan untuk tulis entri baharu di blog ini kerana saya mengalami masalah kesihatan dan menyebabkan saya terpaksa tangguhkan aktiviti menulis blog ini.

Saya menjadi seorang ustazah dan banyak pengalaman yang saya peroleh sepanjang dua minggu.

Benar-benar menguji kesabaran saya untuk mengawal kanak-kanak ini tetapi mereka tidak adalah nakal sangat.

Namun begitu, itulah kanak-kanak. Fitrah mereka yang memang suka bermain. Saya benar-benar merindui mereka. Sudah seminggu menginjak pergi.

Haflah (Jamuan)








Semoga kami dipertemukan kembali. Ameen. Kalau tidak di dunia, di Syurga.

No comments: