Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Tuesday, January 1, 2013

Kenangan...

Bismilahhirahmannirrahim

Selamat tahun baru kepada semua pengunjung blog dilabanat95. Pasangkan azam dengan niat yang baharu. Semoga Allah memberkati kehidupan kita.

Baiklah, memandangkan cuti Disember banyak kenangannya. Jadi, saya imbas kembali aktiviti sepanjang bulan Disember ini.

6/12/2012- Selesai menjawab peperiksaan SPM

(Tidak ingat tarikh)- Tamat drama Warkah Cinta

10/12/12 sehingga 21/12/2012- Kem Tahfiz di Surau Al-Mukarramah

21/12/2012- Majlis graduasi.

Saya masih belum menceritakan tentang majlis graduasi ini.

Kini, saya sudah bergelar graduan SM Setiabudi.


Alhamdulillah dan selamat tinggal sekolah menengah.

Seterusnya.

Selamat Hari Jadi kepada adik kembar saya semalam (31/12/2012).


Sepanjang tahun 2012 ini, banyak pahit manis yang saya tempuhi sebagai pelajar SPM, namun saya mengharapkan pada tahun 2013 ini, lebih banyak kenangan manis. 

Ayuh! Kita lakarkan lebih banyak nostalgia untuk tahun 2013 ini :)

No comments: