Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Sunday, January 20, 2013

Bengkel Penulisan Islamik Bersama Hilal Asyraf


Bismillahirrahmannirahhim

Alhamdulillah.



Pada 19/1/2012 merupakan tarikh bersejarah saya kerana saya berpeluang untuk menyertai satu bengkel yang bernama Bengkel Penulisan Islamik bersama Hilal Asyraf yang dianjurkan oleh Langitilahi Consultancy di Masjid Saad bin Abi Waqqas.

Sejujurnya, memang saya teruja dan bangga apabila saya antara peserta yang terpilih. Apatah lagi, bengkel ini sangat berlainan pengisiannya berbanding bengkel penulisan lain yang pernah saya sertai. 

Apa yang lain? Itu kena rasa sendiri.

Bengkel yang Langitilahi Consultancy anjurkan ini berbentuk tour dan mereka akan tour setiap wilayah. Wilayah yang sudah selesai iaitu Wilayah Tengah di Gombak. Tinggal lagi tiga wilayah iaitu Wilayah Timur, Wilayah Pantai Timur, dan Wilayah Selatan.

Sejujurnya, saya rasa berbaloi bayar RM100 ini. Bukan bengkel semata-mata tetapi ada juga pengisian rohani.

Apa-apa pun, saya mendoakan juga kepada para peserta yang lain supaya mereka juga dapat menulis dan menyebarkan nilai keislaman dalam bentuk mata pena. 

Sama-sama kita berjaya di dunia dan di akhirat.

No comments: