Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Wednesday, May 1, 2013

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013(27 April)

Bismillahirrahmannirrahim

Bertemu kembali... Ceh, macam apa sahaja saya. Baiklah, abaikan sahaja.

 Alhamdulillah, 27/4/2013, saya dapat pergi kali kedua ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur dan dapat membeli lagi sebuah novel bertajuk Relasi nukilan Hilal Asyraf.


Pada hari itu juga, saya dapat berjumpa dengan beberapa orang :D

Alumni Minggu Penulis Remaja 2013 (Fauzan, Aiman, Saya, Zakirah)

Kak Puteri Balqis (Forum Mestica Fanz Club). Selama ini, hanya bersembang di alam maya. Namun begitu, Allah pertemukan kami buat kali pertama di situ apabila Kak Balqis yang menegur saya dahulu.

Pendebat arab MRSM Gemencheh (Aduh, lupa untuk saya tanya namanya-)

Gadis Bintang(Watak Siri Hero Sri Bangsar.)


Kesimpulannya, Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur tempat untuk berjumpa dan merapatkan ukhuwah. Memang benar saya katakan. Pasti akan berjumpa dengan orang yang tidak kita sangka.

No comments: