Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Thursday, May 16, 2013

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013(2 Mei)

Bismillahirrahmannirrahim.

Masih berbaki sehari untuk saya akhiri post berkaitan pesta buku ini.

Seperti biasa, saya masih melilau mencari buku. Akhirnya, saya terjumpa satu buku ini.

Saya juga antara peminat novel Fatimah Syarha.

Pada hari itu juga, saya menghadiahkan hadiah kepada dua orang penulis iaitu:-

Tuan Fazla

Cikpuan Izanor

Bercerita mengenai Kak Izanor ini, beliau merupakan salah seorang penulis Blink bersama Ain Maisarah dalam Siri Dongeng Sri Bangsar. Nama Izanor Sharif ini sudah saya dengar sejak tahun 2011 tetapi masih belum berpeluang untuk berkenalan. Pada tahun ini, Allah perkenankan juga hajat saya dan kami menjadi sangat kamceng. Oh ya. Selain itu, beliau ada belanja saya dua potong kek dan teh tarik.
Terima kasih Kak Izanor

Ada seorang artis yang saya berpeluang untuk jumpa pada tarikh 2 Mei ini.

Siapakah dia?


Ya, saya bersama Yatt Hamzah. Dia sangat sporting dan happy go lucky orangnya. Beruntung saya dapat berjumpa dengannya.

Begitulah kisahnya pada 2 Mei. Nantikan post terakhir pesta buku iaitu 4 Mei yang merupakan hari terakhir pesta buku 2013.

Wassalam.

No comments: