Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Tuesday, May 21, 2013

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013(4 Mei)

Bismillahirrahmannirrahim

Baiklah, ini post yang terakhir berkenaan pesta buku. Pada hari terakhir ini, memang saya akui terlalu ramai orang. Kebetulan pula, saya menunggu adik yang baru balik dari asrama. Jadi, lama juga bertapa di pesta buku.

Pada hari terakhir juga, saya jumpa ramai orang-orang yang hebat dan kawan-kawan juga.

Antaranya:-

Dr Muhaya

 Emcee Galeri Ilmu Sdn.Bhd

Hanis Naziha, roommate ketika Perkampungan Menara Gading Kebangsaan.

Nur Munirah Junid, antara rakan saya yang akrab.

Ajwad Amal, ahli nasyid Dua'.

Sudah dua kali saya bertemu dengannya... Saya juga turut membeli karya sulungnya... Tahniah Bro Ajwad :)

Fatimah Syarha Mohd Noordin.

Alumni Minggu Penulis Remaja 2013.

Baru gambar yang sempurna. Suami isteri. Fatimah Syarha dan Dr.Farhan Hadi.

Siti Rosmizah. Saya tak pernah baca karyanya lagi tetapi satu hari nanti mungkin.

Iwan Reaz.

Yatt Hamzah. Jumpa buat kali kedua.




Para penulis Blink buat kali yang terakhir.

 Para pelukis komik Gempak Starz

Dan pelukis komik kegemaran saya iaitu Keith.

Ingatkan saya sudah tidak membeli novel. Hari terakhir pun masih membeli. Novel Anakku Brain Tumor dan Hazim, Aizat dan Muzik, kakak saya yang belanja.

Itulah coretan saya mengenai pesta buku selama enam hari saya menjelajah di situ. 

Konklusinya, novel yang saya beli sebanyak?


Kira sendiri :)

Wallahu a'lam.

2 comments:

JumieJain said...

Dila... terima kasih sudi singgah di kedai Blink Book

Alam Anuar Blink said...

Terima kasih juga kerana datang ke Kedai BLINK Ain Maisarah. Wah! Dapat bertemu orang-orang hebat.