Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Sunday, May 12, 2013

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013(1 Mei)

Bismillahirrahmannirrahim.

Masih berbaki dua hari untuk saya post mengenai pesta buku ini.

Menceritakan tentang 1 Mei, ya, Hari Pekerja. Sardin yang boleh saya katakan. Setiap tahun saya rasa begitu apabila melibatkan tarikh 1 Mei ini.


Pasti ada yang tertanya-tanya, kalau tahu hari itu ramai orang, kenapa masih pergi juga?

Saya saja mengikuti mama saya yang perlu bertugas di bahagian pentas utama bagi majlis pelancaran Tokoh Sejarah DBP. Saya ambil kesempatan dengan berjalan-jalan di booth-booth yang ada. Kalau saya terperap dalam rumah, bosan juga. Lebih baik, saya ikut mama saya.

Hari itu, saya tidak berhasrat untuk membeli apa-apa novel kerana terlalu ramai dan agak merimaskan. Jadi, saya cadang untuk beli novel pada keesokan harinya (2 Mei).

2 Mei? Nantikan.

No comments: